فتنه کفش زنانه و سم اسب !
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
فتنه کفش زنانه و سم اسب !
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیهشدار های فرهنگیفتنه کفش زنانه و سم اسب !

360 رنگ
پاتوق دختران
همیشه درقلبمی
وبلاگ من لی غیرک
پرواز در بی کران

کار سنتر

کار سنتر

چت روم فدک

چت روم فدک

چت روم فدک

فروش شارژ آنلاین

تلگرام انجمن فدک

تعداد بازدید : 191
نویسنده پیام
moheb36 آفلاین



ارسال‌ها : 2458
عضويت : 7 /3 /1393
سن : 23
تشکر ها: 295
تشکر شده : 2150
فتنه کفش زنانه و سم اسب !


به نام پروردگار عالم در این مطلب قصد داریم به دسیسه های پشت پرده ی تولید کفش های پاشنه بلند و اهداف ماسون ها از این پروژه ی وسیع که در جهت جهانی سازی انجام می دهند پرده برداریم. امید است از مهدی یاوران و مهدی باوران حضرت ولی عصر (عج) با تمرکز بیشتر و با حوصله این مطلب را مطالعه بفرمایند.



واکاوی در آناتومی پای اسب



موجودات ابتدا به این صورت که ما در طبیعت می بینیم نبوده است بلکه ابتدا موجوداتی ساده بوده و در گذر زمان و انتخاب طبیعی ارگانهای موجودات تکامل یافته است, به عنوان مثال براساس سنگواره ها و فسیل های یافته شده ابتدا پای اسب انگشت مانند بوده و در اثر انتخاب طبیعی و تحلیل ارگان پای انگشتی ,انگشتان کارایی خود را از دست داده و رفته رفته در طول زمان(میلیون ها سال) به یک انگشت واحد با یک سم(ناخن) تبدیل شده است و طبق قواعد ژنتیک حالت پا به زاده های اسب منتقل شده است.لذا اسب های امروزه که در طبیعت می بینیم نژاد تغیر یافته از نسل های گذشته است. پس بنابراین جانداران در طول زمان بر حسب استفاده یا استفاده نکردن از ارگانهای خود نوعی رمز ژنتیکی در ژن های جانداران ذخیره می شود که این ژن نسل به نسل به زاده ها منتقل میشود. اما نکته قابل ملاحظه این است که این فرآیند در زاده ه به طور مکرر تکرار شود در غیر اینصورت فرآیند تغییر ارگان با مشکل مواجه می شود.به طور مثال: فرض کنید اسبی برای تهیه غذای خود مجبور به بلند کردن گردن خود بیش از حد معمول باشد اگر این فرآیند در تمام طول عمر این اسب صورت گیرد و در نسل های بعدی هم همین اتفاق برای زاده ها بیافتد در نتیجه در هر نسل مقداری بر ارتفاع گردن اسب اضافه خواهد شد در نتیجه پس از 500 نسل به طور قابل ملاحظه اسب هایی خواهیم داشت که گردنشان دراز تر از 500 نسل قبلی خود هستند. پس فرآیند تکرار عمل جدید در طول زمان باعث تغییرات قابل ملاحظه خواهد شد.


نکته : هرچه از ارگانی بیشتر استفاده شود آن ارگان گسترش می یابد به عنوان مثال بدنسازان با ورزش های سنگین ماهیچه های خود را پرورش می دهند به عبارت دیگر آن ماهیچه ها تا حد ممکن تکامل می یابند لذا در مقایسه یک فرد بدنساز با یک فرد معمولی مشخص است که فرد بدنساز ماهیچه های خود را به کار کشیده وسبب تکامل ماهیچه و گسترش آن اندام شده و فرد عادی که ورزش بدنسازی نمی کند از ماهیچه های خود استفاده نمی کند در نتیجه آن ارگان گسترش نمی یابد. نتیجه گیری: استفاده کردن از یک ارگان باعث گسترش و تکامل آن ارگان می شود استفاده نکردن از یک اندام باعث تحلیل آن اندام به مرور زمان می شود.پس چون اسب به مرور زمان از انگشتان پای خود برای راه رفتن کمک گرفته است بنابراین باعث تکامل هرچه بیشتر انگشتان شده به طوری که ابتدا 4 انگشت به 3 انگشت و سپس به 2 انگشت و در نهایت به انگشت واحد بایک ناخن (سم) تبدیل شده است, به طوری که به همان نسبت ناخن(سم) هم

تکامل یافته است.


همچنین اسب هنگام راه رفتن بیشتر از انگشت وسطی استفاده می کرده و بیشترین فشار هم بر روی این انگشت بوده است پس انگشت وسط از نظر تکامل بر سایر انگشتان تقدم داشته است و سایر انگشتان که دیگر قابلیت استفاده را نداشتند تحلیل رفته و از ارگان پای این حیوان حذف شده است. بنابراین پای اسب به صورت امروزی به سم تکامل یافت.

واکاوی در آناتومی پای انسان

ساختمان پای انسان به طور کلی از قسمت انگشتان پا و قسمت پاشنه پا تشکیل شده است و سایر استخوان های دیگر تکمیل کننده ی عمل این دو اجزای اساسی پا می باشد, که نیاز به توضیح اضافی در این مقاله نیست. همچنین بیشترین قسمت پای انسان که تحت فشار می باشد استخوان پاشنه پا می باشد لذا همانطور که در عکس می بینید این استخوان نسبت به سایر قسمت ها بزرگتر می باشد لذا طبق فرآیند تکامل در زمان, این استخوان گسترش بیشتری نسبت به سایر استخوان ها داشته است. از طرفی دیگر خداوند پای انسان را طوری خلق کرده که موقع راه رفتن به سه قسمت پاشنه ,کف,انگشتان فشار یکسان وارد می شود,اما هنگام ایستادن بیشترین فشار بر قسمت پاشنه پا وارد می شود زیرا نیرویی که از طرف ارگان های بالای زانو به قسمت استخوان زانو وارد می شود استخوان زانو این نیرو را مستقیما به پاشنه پا وارد می کند در نتیجهپاشنه پا تحت تاثیر بیشترین فشار قرار دارد. و انسان هم اگر حرکت جابه جایی انجام دهد بیشترین زمان را صرف ایستادن سپری می کند تا راه رفتن. همچنین استخوان زانو با پاشنه زاویه 90 درجه تشکیل داده است. به همین خاطربیشترین فشار استخوان زانو به قاعده ی پاشنه می باشد.لذا طبق قانون فشار هرچه قاعده کوچکتر باشد فشار بیشتری به قاعده وارد می شود , و برعکس.




مقایسه آناتومی پای سم دار و پای انسان

در این قسمت به مقایسه ی پای انسان و پای سم دار می پردازیم. قطعه های استخوان پای هر دو موجود عیناً یکی است اما از نظر ساختمانی فقط کوچک و بزرگ هستند, و تنها یکی از دلایلی که انسان را جزو پستانداران طبقه بندی می کنند همین است.

به قسمت های حروف گذاشته شده توجه کنید:


قطعه A که همان استخوان زانو است در اسب کمی دراز تر انسان است. قطعه B که همان قاعده ی پاشنه است در اسب چون کاربرد زیاد نداشته یا به عبارت دیگر فشار زیاد وارد نشده است تحلیل رفته و ساختار آن گشترش پیدا نکرده است, اما در انسان چون پا تحت تاثیر فشار بوده است پاشنه گسترش پیدا کرده است. قطعه 3 در اسب چون تحت تاثیر بوده است گسترش یافته و به سم تبدیل شده است اما در انسان از ابتدای آفرینش که به صورت انگشت بوده است به همان شکل باقی مانده است,زیرا هر سه قسمت , انگشتان , کف, و پاشنه در حال تعادل بوده است.تعریف ناخن: ناخن از جنس سلول های مرده پوست است.تعریف سم:سم همان ناخن است که در حیواناتی که پای سمی دارند به سم تبدیل شده است.نکته: توجه شود که ما قصد بیان اینکه پای انسان از اسب به وجود آمده یا پای اسب از انسان به وجود آمده را نداریم ! چرا که تکامل در جانداران به صورت نسبی صورت گرفته نه به این صورت که مطلق می گویند انسان از میمون به وجود آمده! نظریه تکامل آدم از میمون کاملا انحرافی است زیرا از نظر علمی خلاء هایی ما بین نسل میمون و انسان وجود دارد که متاسفانه به دلایل سیاسی در مجامع علمی حق بیان به آن داده نمی شود.(پذیرش تکامل آدم از میمون خداوند یکتا را از ریشه می زند و آدمی را وا می دارد که جهان بر اثر تصادف به وجود آمده است و هیچ هدف خاصی ندارد)بسیار خوب هدف ما از بیان مطالب صفحات قبل این بود که فرآیند تکامل را دریابید و بدانید که اگر عملی مورد تمرین تکرار قرار گیرد آن عمل جدید به صورت عادت شکل پیدا می کند که باعث بسیار زیادی از تغییرات می شود.از آنجایی که نخبگان ماسونی این مطلب را بسیار وقت پیش دریافته بودند بنابراین دانسته خود را تبدیل به عمل کردند, اما نه در راه خدا بلکه در راه ابلیس و شیاطین من الجن.این را بدانید که وقتی شیاطین با انسان ها ارتباط برقرار می کنند در ابتدا خواست های انسان ها را برآورده می سازند اما شیاطین از انسان ها هم خواسته هایی دارند که باید برآورده بشود, در غیر اینصورت شیاطین به کسانی که ولایتشان را قبول کردند اما در برابر خواسته هایشان می ایستند آسیب می رسانند. روزی فردی از امیر مومنان علی (ع) پرسید : آیا کسی که ولایت شیاطین را قبول کند راه بازگشت و توبه برای او وجود خواهد داشت؟ایشان فرمودند: به هیچ وجه ممکن راه بازگشت برای وی وجود نخواهد داشت.به عنوان مثال قربانی کردن انسان برای خدای قربانی گیر که نماد آن همان جغد یا شاهین است که مصریان باستان استفاده می کردند و هم اکنون نماد جغد در طراحی دلار و فضای اطراف کنگره استفاده قرار گرفته و همچنین مستندی که از Alex Jones به طور مخفیانه تهیه شد بوهمین گروپ را نشان می داد که نمایندگان کنگره آدمی را داخل آتش انداخته و در مقابل مجسمه ی جغد سوزاندند, این نمونه ای از برآورده کردن خواست های شیاطین است و غیره…


بنابراین ماسون ها برای اینکه برای خدایانشون خدمت کنند دست به کارهایی می زنند که از نظر خودشونهیچ ایراد و مساله ای ندارد اما از نظر ما مسلمان ها اعمالی شیطانی است مثل: قربانی انسان, زناء با محارمربا خوری , مال حرام ,و هزاران اعمال شیطانی دیگر.اما نکته اینجاست که رابطه ی این ماجرا با تولید کفش های پاشنه بلند چیست؟پاهای گروهی از جنیان که فرمان خدا را اطاعت نمی کنند به صورت سمی شکل استاین عکس انیمیشنی از شیاطین است که
به ما به عنوان آدم فضایی معرفی کردند!



خدایان تمدن های گذشته
پن يک خداي مهم در يونان باستان به شمار مي آمد . خداي طبيعت معمولاً با شاخ‌هايي بر سر و نيم تنه پايين بز نشان داده مي‌شد . خصيصه‌هاي حيوانی تجسم انگيزه‌هاي شهوانی و توليد مثل مرد است.


اما نکته دیگه ای هم هست ، تصویری که از این موجودات می بینید سم پای آن ها دو قسمتیه !یعنی از دو ناخن تشکیل شده که خودش یک گاف بزرگیه که ماسون ها دادند یعنی پاهای شیاطین هم به صورت سم داره و هم دوقسمتیه !بنابراین ماسون ها می خواهند اکثریت مردم رو به شیاطین من الجن شبیه سازی کنند که این یکی از خواسته های شیاطین من الجن است . آدمی که خداوند متعال او را آفرید و اشرف مخلوقات (بالاترین مخلوقات) قرارداد و ابلیس لعین رجیم به خداوند گفت که من از او برترم و در مقابلش سجده نمی کنم او باید در مقابل من سجده کند همواره در طول تاریخ شاهد این موضوع هستیم که بعضی از آدم ها از اشرف مخلوقیت خود تنزل پیدا کردند و در مقابل او احساس حقارت کردند و سر به بندگی ابلیس دادند. بنابراین , امروز شاهد آن هستیم که حقیر بودن آدم در مقابل ابلیس جن به صورت اجباری و گسترده در حال انجام گرفتن است و دلیل آن این است که چون قدرت در دست مستکبران ظالم است و آن ها هم که متصل به قدرت خود ابلیس استراتژیست هستند, این اوضاع کنونی پدید آمده است.

اما تولید کفش های پاشنه بلند چگونه آغاز شد؟

کفش های پاشنه بلند در طی یک قرن اخیر شروع به گسترش پیدا کرده است اما نخبگان ماسونی برای اینکه بخواهند طرحی را پیاده سازند به صورت تدریجی آرام آرام در طول زمان برنامه هایشان را پیش می برند تا به نتیجه برسند بر همین اساس آنها در پروژه جهانی سازی قصد دارند که انسان امروزی را به ماوراء طبیعه خودشان که همان عالم جنیان است اتصال دهند و این اتصال در قالب آدمیت امکان پذیر نیست و باید به شکلشیاطین من الجن در آمد که در فیلم های هالیودی شاهد آن هستیم به عنوان مثال :آواتار avatar که موجوداتی هول یک درخت (درخت جاودانی) تجمع پیدا کرده بودند نشان می داد انسان برای جاودانگی در قالب موجودات آبی ( بخوانید جن آبی) در بیاید آن هم در کجا در عالم دیگر که خصوصیات سیاره ای آن با زمین متفاوت بود.بنابراین تاریخ همیشه تکرار می شود ! دیروز آدم از طرف خدا منع از نزدیک شدن به درخت جاودانی شد و این ابلیس لعین بود که آدم را به این درخت نزدیک کرد, و باز ابلیس و خانواده اش( شیاطین من الانس والجن) هستند که آدم ها را به این درخت نزدیک می کنند. اساس کل دین کابالا فقط فقط همینه !بنابراین در پروژه جهانی سازی برای تبدیل پای آدم به پای سمی شکل ابتدا کفشهایی تولید شد که پاشنه خیلی کوتاه داشت سپس این پاشنه در طول زمان بلند و بلند تر شد.


و آنها با استفاده از کلمه مُد توانستند این کفش ها را بین مردم رواج دهند (کنترل مردم ازاین بهتر!) تا بتوانند نوع استخوان بندی پای آدم را ازطریق عادت تغییر دهند و به شکل پای شیاطین نزدیک کنند.


کفش هایی که همین الان در بین مردم اروپا مد شده است فاقد پاشنه است ! متاسفانه این کفش ها در بازار ایران هم دیده می شوند!


اما کفش هایی که قراره در آینده نزدیک مُد بشه (پس از پروژه 2012)


این تنها یکی از پروژه های جهانی سازی صهیونیزم است که گام به گام در حال پیش برد اهدافشون هستندآنها می دانند اکثریت عوام هستند بنابراین با اسم مُد فتنه ای رو به جون مردم انداختند مردم هم که….این همان هرم قدرتی که خودشون کشیدن ببینید جایگاه اکثریت مردم رو به چه شکل کشیدن !



لذا باید امروز با تمام قوا در صحنه بود و مردم رو باید از استراتژی های صهیونیزم حیوان صفت آگاه ساخت. اگه خدا شناس و مهدی باور هستید در راه حق قدمی بردارید تا خداوند از فضل خود چند برابر برای شما بیافزاید انشاءالله .یه ضرب المثل خوبی در بین مردم رایجه که میگن اگه فلانی می افته تو چاه تو هم باید پشت سرش بیافتی؟پس بدانید که صهیونیزم ظالم مستکبر با سر سپردگی به ابلیس به درون چاهی عمیق افتاده که امکان بیرونآمدنش نیست پس مواظب باشید که اینها شما رو به داخل چاه نکشند!پس عزیزان هر چیزی که به اسم مُد, مُد میشه رو برای خودتون انتخاب نکنید چون بدونید امروز برده داریفکری به صورت گسترده در حال انجام گرفتنه و باید مواظب بود که یه موقع برده دست مستکبران ظالم سرراسشون صهیونیزیم نشیم و اگر حقیقتاَ به خدا و امام زمان(عج) اعتقاد داریم باید همواره بکوشیم تا هم خودمون رو از برده داری فکرینجات بدیم و هم سایر مردم رو یکی از رمز های نزدیکی ظهور همینه که ما به امام عصر (عج) نزدیک بشیم تا مورد لطف رحمت حق قرار گیریم و ظهور رو باچشم ببینیم! (یا ایها الذین امنوا هاجروا و جاهدوا) ای کسانی که ایمان آورده اید هجرت کنید و جهاد کنید. هجرتی که خدا در این آیه فرموده به معنی اینه که حرکت کنید ,تلاش کنید,و یک جا توقف نکنیدنگویید که ما میشینیم تا امام زمان (عج) بیاد ما رو نجات بده !و وقتی حرکت کردیم و خط شناختیم و دونستیم که دشمن هست در راه او باید جهاد کنید !

یعنی چه جهاد کنید؟
یعنی باید به تبیین و شناخت امام عصر(عج) و راه او که منجر به سعادت کامل بشریت می شود به پردازیمپس در راه این امام مظلوم جهاد کنید اگر دین دارید .پس بیاید برای ظهورحضرت ولی عصر تک تک و دسته جمعی جهاد کنیم تا این واقعه بزرگ تاریخی را هرچه سریعتر مشاهده کنیم. (اِعتَصِموا به حَبلِ الله جمیعاً ولاتَفَرقوا)



منبع: www.j-softwar.mihanblog.com
براي دانلود كليپ سخنراني استاد رائفي پور راجع به اين مطلب ،

روي لينك دانلود زير كليك كنيد:





حجم فايل: 8.1 MB

امضای کاربر :

پنجشنبه 15 خرداد 1393 - 15:20
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از moheb36 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: parvazefaezeh &



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ